Pojazd Can-Am Outlander XMR 1000R to pojazd typu SSV z silnikiem Rotax 1000R, o pojemności 976 cm3, o mocy 89 KM.
Specyfikacja::
- 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cztery zawory na cylinder, SOHC,
- zasilanie paliwem: elektroniczny wtrysk paliwa, wtryskiwacze Siemens VDO
- rozruch: elektryczny
- przeniesienie napędu: automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
- układ jezdny: elektronicznie dołączany 2x4/4x4, przekazanie napędu wałem, wiskotyczna blokada przedniego dyferencjału (szpera) Visco-Lok
Wymiary:
- 2240 x 1270 x 1310 mm
- masa własna: 441 kg
- rozstaw osi: 1295 mm
- wysokość siedziska: 933mm
- prześwit: 318 mm
- dopuszczalne obciążenie bagażnika: tylny 16 kg
- dopuszczalna masa holowanej przyczepy: 590 kg
- pojemność zbiornika paliwa: 20,5 L
Podwozie:
- rama SST G2S
- przednie zawieszenie: podwójne wahacze, poprzeczne
- tylne zawieszenie: niezależne wahacze TTI, wleczone
- przednie hamulce: hydrauliczne, tarczowe wentylowane, średnica tarczy 214 mm, zaciski dwu tłoczkowe
- tylne hamulce: hydrauliczne, tarczowe wentylowane, średnica tarczy 214 mm, zaciski dwu tłoczkowe
Wyposażenie:
- oprzyrządowanie: wielofunkcyjny wskaźnik cyfrowy LCD; prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik drogi i godzin pracy, centrum diagnostyczne, wskaźniki: biegu i napędu, poziomu paliwa, licznik motogodzin, zegar, automatyczne wyłączanie świateł po 15 minutach.
- immobilizer D.E.S.S.
- gniazdko 12V w konsoli przedniej
- dwie pary reflektorów, w tym soczewkowe, o łącznej mocy 240W, światła tylne i światła hamowania
Dodatkowy pakiet MR:
- wyczynowe amortyzatory Fox 1.5 PODIUM QS3: prostsza i szybsza regulacja zawieszenia odbywająca się za pomocą pokrętła. Amortyzatory posiadają trzy ustawienia, poprzez których wybór, możemy dostosować zawieszenie do potrzeb kierowcy i charakterystyki trasy
- opony ITP Cryptid, 30 cali
- koła aluminiowe, 14 cali z systemem beadlock
- zestaw snorkli pozwalających na jazdę w głębszej wodzie, podniesione wloty i wyloty powietrza z CVT
- profilowana aluminiowa kierownica o zmiennym przekroju z osłonami manetek i kierownicy oraz z dodatkowym uchwytem ułatwiającym manewrowanie w głębokim błocie
- błotne podnóżki o agresywnej rzeźbie i z dużymi otworami odpływowymi, idealne do jazd po głębokim błocie
- błotniki z chlapaczami
- centralna płyta aluminiowa
- trójstopniowe wspomaganie kierownicy DPS
- wyciągarka Warn o uciągu 1361 kg ze ślizgiem rolkowym
- wzmocnione przedni i tylny zderzak rurowy (bumper)
- siedzisko, i kolorystyka karoserii z pakietu X