Sea Doo RXP X 300 PWC
Sea Doo RXP X 300 PWC to skuter wodny z rzędowym 3-cylindrowym, czterosuwowym silnikiem o pojemności 1630 cm3. Wyposażony w 4 zawory na cylinder i elektryczny wtrysk paliwa i 300KM.
Specyfikacja:
- sprężarka mechaniczna, intercooler
- chłodzony cieczą, w zamkniętym układzie CLCS
- elektryczny rozrusznik
- elektronicznie sterowana przepustnica iTC
Wymiary:
- długość 3316 mm x szerokość 1227 mm
- masa własna: 386 kg
- ilość miejsc: 2
- ładowność: 182 kg
- pojemność zbiornika paliwa: 60 l
- pojemność schowków: 116,4 l
Skuter Sea Doo RXP X 300 jest wyposażony w system wspomagania sterowności przy niewielkich obrotach silnika, a także pędnik wykonany ze stali nierdzewnej.
Charakterystyka kadłuba:
- T3 – wielopłaszczyznowy kadłub o zaawansowanej geometrii, który stosowany w wyczynowych modelach Sea-Doo
- Gwarancja lepszej precyzji prowadzenia, zachowania w przechyle, ponadto lepiej tnie wodę i cechuje się mniejszą wrażliwością na wzburzoną powierzchnię
- ekstremalnie zwinny
- system Ergolock – możliwość przybrania najkorzystniejszej, ergonomicznej pozycji do jazdy sportowej dzięki sportowemu siedzisku, możliwe jest to dzięki górnej części kadłuba oraz wnęk na stopy; ponadto możliwe jest także zblokowanie się z pojazdem nogami podczas ostrych zwrotów
Wyposażenie skutera należy do jego największych zalet:
- Sportowy VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.), posiada preprogramowane szybkie ustawienia dla maksymalnego przyspieszenia i stabilności przy dużych prędkościach
- Dodatkowe listwy trymujące dla poprawy stabilności podłużnej
- iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
- iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby Touring, Sport, ECO i zrywkę zapłonu Learning Key
- Tryb Touring – ograniczona moc i łagodna reakcja przepustnicy, idealny tryb do pokonywania długich dystansów
- Tryb Sport – pełna moc i agresywna reakcja przepustnicy umożliwia wykorzystanie 100% osiągów pojazdu
- Tryb ECO – iControl automatycznie reguluje moc silnika i reakcję przepustnicy w celu uzyskania najniższego możliwego zużycia paliwa
- Learning Key – programowalna zrywka zapłonu, która pozwala dostosować osiągi pojazdu do użytkowników o różnym doświadczeniu i poziomie umiejętności
- Immobiliser D.E.S.S.
- D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
- Podniesiony wlew paliwa – łatwiejsze tankowanie i mniejsze zagrożenie dostania się wody do wlewu w czasie tankowania
- Elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (30 funkcji w tym: tryby iControl, pozycja VTS, kompas, wskaźnik zużycia paliwa, wskaźnik iBR, lap timer)
- Gumowe zderzaki
- Wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą przeciwpoślizgową z logo Sea-Doo
- Szerokokątne lusterka wsteczne
- Hak holowniczy
- Uchwyty ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody
- Kierownica z nowymi manetkami
Dodatkowy pakiet X:
- Jedyna na rynku regulowana kierownica A.E.S.– regulowana szerokość i kąt manetek
- Wskaźnik doładowania sprężarki
- Regulowane sponsony stabilizujące ze skrzydełkami – pozwalają dostosować głębokość zanurzenie skutera do potrzeb użytkownika (pozycje Race, Sport, Freeride)
- Unikalna kolorystyka i wygląd
- Kolor – Dragon Red & Monolith Black lub White & Day Glow Yellow